Deze vragen kunnen jou helpen de kracht van jouw zaak optimaal tot zijn recht te laten komen. Je stopt tenslotte niet voor niets alles recht uit je hart in wat jij te brengen hebt op deze aardbol. Toch?

Geef voor jezelf antwoord op deze vragen en je hebt een krachtige focus. Zo maak je makkelijker keuzes, kies je een duidelijkere koers in je communicatie uitingen én weet jouw klant veel duidelijker wat jij voor hem of haar kunt betekenen. Daar doe je het voor toch?

  • Waarom doe je het werk dat je doet? (los van de noodzakelijke verdiensten)
  • Waar sta je nou echt voor?
  • Waar wil je later voor herinnerd worden?
  • Wat is en blijft uniek aan jou, los van alle veranderingen die je hebt doorgemaakt?

Deze vragen zijn duidelijk ‘ik-gericht’. Minstens zo belangrijk is de manier waarop je dit communiceert naar anderen:

  • Hoe maak je kenbaar wie je bent en wat je doet
  • Wat is kenmerkend aan jouw stijl van communiceren en presenteren?
  • Hoe maak je verbinding met je doelgroep?
  • Hoe laat je ruimte voor anderen om met jou te connecten?

Succes!