Blog | Wat doe je jezelf aan!

Je eigen ideeën vergelijken met anderen met boeken met workshops, lezingen... en wat je nog meer voor handen krijgt Dat doe je jezelf aan Omdat je denkt dat het dan beter is. Voordat ik begon met schrijven, las ik eerst enorme veelheden aan blogs van anderen in mijn...

Lees meer

Cursus Canva, beeld bij de kracht van jouw zaak

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden...Mooie visuals, afbeeldingen of illustraties trekken de aandacht. Mensen zijn visueel ingesteld en wij onthouden informatie beter als deze wordt aangeboden in combinatie met visuals. Leer hoe je zelf aan de slag kunt om in je...

Lees meer

Volg je roep, ga lopen

Je missie, roeping Dat is geen statisch gegeven Het beweegt mee Met de tijd, noodzaak, vraag, wens Pin jezelf niet vast en beperk jezelf niet met het idee dat pas gaat lopen als je missie perfect is Als je in elk moment luistert naar je innerlijke mentor met als koers...

Lees meer

Gewoon luisteren

Pak een stoel Ga zitten en luister naar jezelf. En dan bedoel ik écht luisteren. Wat heb jij te doen, wat roept jou? En dan doen. Stel jezelf niet uit. Doe wat je te doen hebt. Er is maar 1 jij. . Doen? Mail me op tiara@krachtzieners.nl om elkaar te leren...

Lees meer

Waar wacht je nog op?

NU is het tijd voor jou. Voor de kracht van JOUW zaak. Waar wacht je nog op?Ga mee, ga aan de slag, werken full focus op een prachtige plek in de natuur. Tussen 4 - 8 juni kun je nog een dag 1-op-1 met me werken aan de kracht van jouw zaak. En ik geef nog een fikse...

Lees meer

Startend in Marketing?

Ben je startend ondernemer of heb je het idee dat je startend bent in marketing?Dan is dit online traject iets voor jou. Een 5-weekse online training, waarna je: * helderheid hebt over je sterke punten, wie je klant is en waar deze klant jou voor wil betalen. * een...

Lees meer

Vlog: Waar luister je naar?

Je innerlijke criticus is slechts één stem in je. Het is niet de kern van jou of het hart van jou. Als je die stem vandaag weer hoort, benoem het voor wat het is: ‘Oh, ik hoor nu mijn innerlijke criticus’. Dan kan je bewust kiezen of je de richting van die stem wilt...

Lees meer

Wat authenticiteit niet is

Authenticiteit, een term die we veel horen. 'Het -of ik, moet wel authentiek zijn'. En wat er dan gebeurt heeft heel vaak niet veel met authenticiteit te maken. Want ook dat 'authentiek' moeten zijn wordt weer 'een dingetje'.  Hoe moeilijk ik het soms ook vindt;...

Lees meer

Marketing: delen, omdat je het niet laten kan

Hoe vaak ik niet hoor van ondernemers dat ze wars zijn van alle aanbod op het gebied van marketing: “Ik word zoooo moe van al die marketinggoeroes!”, hoor ik ze zeggen. “Wat ik dan allemaal niet moet, dat wil ik helemaal niet! Ik word er al moe van als ik eraan denk....

Lees meer

Het probleem van de 2 taken. En de KIS oplossing. 

Eén van de grootste problemen van ondernemers is dat ze 2 hoofdzakelijke taken hebben in hun bedrijf. Deze 2 taken kunnen elkaar gaan belemmeren.  De taken zijn:  1. het leveren van een dienst 2. het profileren en marketen van deze dienst  Het leveren van je dienst...

Lees meer